http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8ff3da0d1abce34d1.gif


تو رفــــــته ای... اما... فقط از تو خواهـــــــشی دارم...
هر کجـــــای این دنیـــا که بــــودی...
هر کجـــــا...
حـــتی در آغوش عشــــقت...
هر وقت خوشــــحال بودی و از ته دل می خنـــــدیدی...
یادت باشــــد... کــاری کرده ای که یک نـــــفر...
مدتهاســــت نمی تواند از ته دل بخندد....

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 


باید دستت رو رو شونه ی بعضی ها بزاری و بگی :

نه..... خوشم اومد .......

از اونی که فکر میکردم آشغال تری !!!



نظرات شما عزیزان:

نینا
ساعت13:03---26 آبان 1392
فرید اد کردمت بدوووووووووووووووووووووووووووو
پاسخ:باشه


نینا
ساعت13:33---25 آبان 1392
چیکار کنم خو

اونیکس میام ک نیستی

فیس بوکم ک نیستی
پاسخ:عجب..خو اولا ک من فیس بوک هستم تو جزء فِرند های من نیستی بعدشم من تو اونیکس هستم تو نیستی خخخ


رویایی
ساعت20:47---20 آبان 1392
اره خدایی از اونیکه فکرمیکردم اشغالتربود

نینا
ساعت19:20---18 آبان 1392
متنش عالی بود فرید
پاسخ:ممنون...راسی تو کوجایی؟خبری ازت نی؟


tara
ساعت16:34---13 آبان 1392
سلام

وب زیبایی داری.

به منم سر بزن خوشحال میشم.
پاسخ:سلام ممنون چشم حتما...لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 12 آبان 1392 22:3 |- ғᾄʀἷḋ -|

ϰ-†нêmê§